Monday, October 22, 2012

Menghadiri Kursus Pembuatan Daging Burger

Pada 22 October 2012, saya telah mengikuti kursus teknikal pembuatan daging burger yang dianjurkan oleh pihak MARDI. Pada hari tersebut saya telah mempelajari bahan-bahan, teknik serta alat-alatan yang hendak digunakan semasa memproses daging burger.

Alhamdulillah, kursus telah berakhir dengan jayanya. Di sini saya sertakan salinan sijil kursus tersebut.

Senarai Peserta :

  • En.Ahmad Zaki Yamani
  • En.Che Mohd Syazwan
  • En.Fadli Shah
  • En. Mejar (B) Mohammad Nor
  • En. Mohammad Helmi
  • En.Mohd Hazri
  • Pn.Nik Sutiwahyu
  • En.Ong Tse Han
  • En.Rosromaizi
  • En.Shamsul Azidin
  • En.Shamsul Azri
  • Pn.Suriati

2 comments:

Taman Arnab said...

Salam... macam mana nak memohon untuk kursus buat daging burger dengan mardi ni? berapa kos kursus? nak hubungi siapa jika berminat nak berkursus sama.

Zul said...

Waalaikumsalam,
Terima kasih kerana bertanya. Tuan boleh melayari laman web mardi dan lihat pada kursus yang disediakan sepanjang tahun. Dari situ tuan boleh mengisi borang permohonan. Untuk kursus burger nie kena bayar yuran sebanyak RM300. Kursus adalah teknikal dimana dibuat selama sehari. Namun, sekiranya saudara hendak mendapatkan kursus secara pecuma pun ada. Tapi permohonan adalah terhad. Yang itu saudara kena memohon dengan Jabatan Veterinar Negeri. Saya Harap penjelasan saya ini jelas.

Petua Memilih Arnab

Petua Memilih Arnab